Podczas odbywających się w Las Vegas Licensing Expo 2017 BBC Worldwide nawiązało współpracę z trzema firmami: Kokomo Studio, Brand Alliance oraz Finsbury Foods. Dzięki tej współpracy pula produktów nawiązujących do serialu BBC powiększy się o nowe gadżety z Doctor Who.

Kokomo Studio, współpracujące wcześniej z Disneyem czy DreamWorks, opracuje linię produktów służących do pielęgnacji skóry i dbania o zdrowie, w której skład wejdą żele pod prysznic, mydła i szampony. Pierwsza partia trafi do sklepów w 2018 roku.

Brand Alliance podpisało trzyletnią umowę na doktorowe ubrania. Początkowa oferta będzie zawierała t-shirty i odzież sportowo-rekreacyjną i będzie odnosić się do bieżących serii, klasyków i EU. Efekty poznamy w ostatnim kwartale 2017 roku, kiedy to nastąpi debiut kolekcji.

Wreszcie Finsbury Foods zapowiedziało stworzenie tortu w postaci trójwymiarowej wersji TARDIS, który będzie gotowy na wczesną zimę tego roku.

Rikesh Desai, dyrektor ds. licencjonowania produktów i gier w BBC Worldwide, powiedział:

To naprawdę niesamowity okres, aby reprezentować Doctor Who w Vegas, zwłaszcza teraz, gdy nowe serie nadawane są na bieżąco w Wielkiej Brytanii. Wspaniale widzieć te wszystkie firmy nieustannie wspierające naszą markę oraz witać nowych partnerów wchodzących w współpracę i nabywających licencje.

Wielu whovian pewnie martwiło się stosunkiem BBC do wydawanego przez nich serialu, zwłaszcza po chłodno przyjętej serii 8 czy narzekaniu Stevena Moffata na mały budżet. Obawy te jednak mogą powoli odejść w niepamięć, gdyż BBC nieustannie prezentuje swoje zaangażowanie w promocję Doctor Who, nawiązując nowe współprace i rozszerzając swoją działalność m.in. na Chiny, o czym pisaliśmy tutaj.

A czy wy planujecie kupić coś doktorowego? Szampon czy bluzę? A może uważacie, że to nadmierna komercjalizacja? Dajcie znać w komentarzach!

Źródło: License Global

PATRONITE


Marzy o tym by na starość wyglądać jak Peter Capaldi, a jeśli mówi o czymś dłużej niż minutę to jest to najpewniej Doctor Who